מנורת לדים מנורת לדים הינה המנורה הנפוצה ביותר כיום בשוק התאורה, ולא בכדי. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת של תאורה, הן מבחינת יכולות החיסכון שלה באנרגיה, והן מבחינת התאורה שהיא מייצרת.
זאת, בהשוואה למנורות שהיו נפוצות בעבר, כגון מנורות בטכנולוגיית ליבון והלוגן. מנורות אלו מתבססות על טכנולוגיות מיושנות אשר גורמות למצב של חימום ושל שימוש בזבזני בחשמל.

היתרונות של מנורת לדים

כאמור, מנורת לדים נחשבת לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם התאורה. היא נחשבת ככזו בעקבות מספר יתרונות משמעותיים שיש לה על פני טכנולוגיות תאורה אחרות.

  • חסכוניות – ציינו כבר כי מנורות הלד הינן מנורות חסכוניות בחשמל, ולכן הן ידידותיות לסביבה, וכמובן לכיס של המשתמש בהן, שיכול לחסוך הוצאות משמעותיות על תאורה בבית. החיסכון יכול להגיע עד לכ-90 אחוזים מהצריכה הנדרשת עבור כל סוג אחר של מנורות ישנות יותר.
  • לא מתחממות – מנורות לדים, בניגוד למנורות אחרות, כמעט אינן פולטות חום, ולכן השימוש בהן נוח ונעים בכל עונות השנה, ואין צורך לחשוש מהצבה של חפצים לידן, או מחימום יתר שלהן.
  • אורך חיים ארוך – נורות לד איכותיות יכולות להחזיק מעמד עד כ-50,000 שעות של עבודה, מה שמאפשר להן להיות נוחות לשימוש יומיומי מאחר והן לא מצריכות החלפה מתמדת ותדירה.

סוגי מנורות לדים

כמו כל מנורה אחרת, מעבר לשימוש הפרקטי בה, מדובר גם בפריט עיצובי, שמהווה חלק אינטגרלי מהנראות ומהעיצוב של הבית שלכם. לכן, מנורות לדים משתנות זו מזו לא רק באורך חייהן ובמנגנון התאורה שלהן, אלא גם בעיצוב ובנראות. ניתן להצביע על 3 סוגים עיקריים של מנורות לדים מהבחינה הזו.

  • צמודי תקרה – מנורות המחוברות לתקרה לכל אורכן, ומשמשות בעיקר להארה של חללים גדולים, אשר אנו לא רוצים שהמנורה תבלוט בהן יתר על המידה.
  • צמודי קיר – מנורות המתחברות לקיר ומעניקות מראה עיצובי אחר, בולט יותר לעין אך גם עדין.
  • מנורות שקועות – מנורות אשר לא צמודות לקיר או לתקרה, אלא מותקנות בשקע בתוכן שנוצר עבורן. בעלות מראה ייחודי ומשמשות בעיקר בעולם התעשייה.

באתר של לומינס תאורה תוכלו למצוא סוגים של מנורת לדים מכל הסוגים, ברמת איכות גבוהה ובשירות בלי פשרות.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?