מנורת עמידהאין ספק כי האור בו אנו בוחרים להאיר את ביתנו הוא חשוב ביותר לאווירה אותה אנו מעוניינים לייצר בבית. ניתן לעשות זאת באמצעות בחירת נורה בגוון ובעוצמת אור שיתאימו לעיצוב החדר אותו נרצה להאיר, אך גם באמצעות בחירת מנורה בעיצוב שיתאים לחלל או אף יכתיב את האווירה הכללית בחלל. מנורת עמידה יכולה להיות התשובה במתן תאורה מעוצבת לחדרי הבית השונים.

רהיט לכל דבר ועניין

מעבר לפונקציה הפרקטית של מנורת עמידה – והיא כמובן להאיר את החלל, מנורות עמידה יכולות לשמש לנו כרהיטים לכל דבר ועניין, בחדרי השינה, העבודה וכמובן – בסלון. נוכל לבחור מנורת עמידה גבוהה יותר או נמוכה יותר, בכדי למקם את האור בגובה המתאים עבורנו ולבחור את הצבע המתאים ביותר למרחב בו נרצה להציב את מנורת העמידה. המנורה יכולה לשדרג את הסלון, ולתת לו מראה ביתי, כפרי, נוסטלגי ואף "וינטג'י", או חדשני ומודרני יותר.

מנורת עמידה עם האור המתאים ביותר לחדרינו

בהתאם נוכל לבחור את גוון התאורה – חמימה ומרגיעה יותר או קרירה ו"מפקסת" יותר, ואת עוצמתה. נוכל גם להתאים למנורת העמידה עוצמת תאורה משתנה באמצעות "דימר". את המנורה המאירה שלנו נוכל להציב בפינת החדר, בקרבת שולחן עבודה, או ספה, או בפינת הילדים, כרהיט שיהווה חלק בלתי נפרד מאופיו של החדר, לבדו, או כתוספת של אור ממוקד יותר לצידה של מנורת תקרה עם אור מפוזר יותר.

ניסיון של 30 שנים

עם מגוון מוצרים רחב של תאורה דקורטיבית וחדשנית, בחברת לומינס תאורה בע"מ נשמח לסייע גם לכם בבחירת מנורת עמידה. כבר 30 שנים שאנו מתפעלים מערכת לוגיסטית יעילה ואיכותית ומספקים יום אחר יום ללקוחותינו שירות אמין ומהיר, ואף מתעדכנים ומפתחים את תחום התאורה בפיתוח מוצרים חדשים על פי דרישת הלקוח. בין הלקוחות שלנו נמנים חנויות חשמל ותאורה, סיטונאי חשמל, רשתות שיווק ועשה זאת בעצמך, וכמובן לקוחות פרטיים. לפיכך, החברה היא מהחברות הרציניות והחשובות הקיימות בתחום התאורה בישראל – פנה/פני אלינו ונאיר גם את ביתך!

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?