שאלה שעולה בעיקר אצל אלו שרכשו דירה לאחרונה או בחרו לעצב מחדש את דירתם היא: האם כדאי להזמין גופי תאורה תוצרת סין ? כשהמטרה היא כמובן לחסוך בעלויות ועדיין לקבל גופי תאורה איכותיים ומעוצבים שמצדיקים את הסיכון הכרוך בכך.

 

קנייה מקוונת

קניית באינטרנט בכלל והזמנת גופי תאורה מסין בפרט יכולה להוות מתכון לסיכונים רבים הקשורים בבחירת הדגם הנכון, איכות המוצר, מחיר שווה, אמינות הספק וכו', אך מצד שני בעידן של עולם גלובלי שבו כל שווקי העולם פרוסים על כף יד ישנה אפשרות בזכות קנייה מושכלת ונבונה למצוא מוצרים שווים ואיכותיים שיספקו לנו חוויית קנייה נעימה, מוצר איכותי ושירות אמין ובעיקר זול, אך לצערנו כמו ששוק הקניות האינטרנטי מוצף כך גם אפשר למצוא בו כאלו שינצלו את המרחק הגיאוגרפי וישלחו לנו מוצרים פגומים ולא ראויים.

יחד עם זאת ולאור המחירים הגבוהים שקיימים בשוק הישראלי אכן מומלץ להזמין גופי תאורה מחו"ל, אך איך עושים זאת נכון ? הנה כמה שלבים שיעזרו לכם לבצע קנייה חכמה ובטוחה:

 

  1. סקר חנויות

לפני שניגשים לקניית גופי תאורה מחו"ל כדאי לעשות סבב חנויות – בין אם הן מקוונות ובין אם לאו ולחפש את גופי התאורה המתאימים ביותר לבית שלכם ועונים על הצרכים המדויקים שלכם. כנסו לחנות והתעניינו במוצר, שאלו את כל השאלות, צלמו את מספר הדגם, ארץ הייצור וכך בלי ששילמתם כסף מיותר ביצעתם סינון ראשוני למוצר שאתם מחפשים. ראיתם אותו פיזית והבנתם מה אתם צריכים.

 

  1. חיפוש המוצר באתר

לאחר שדייקתם לעצמכם את הדגם שיתאים לבית כנסו לאתרים מקוונים שונים כמו: "עלי אקספרס" ו"עלי באבא" שנחשבים לאמינים והקלידו באזור החיפוש את שם החברה והדגם שבו התעניינתם ויעלו אופציות שונות שקרובות או אפילו מאוד דומות למוצרים שראיתם בחנות. כך תקבלו אומדן נכון ומדויק מבחינת המחיר וטיב המוצרים. חשוב לזכור, כי גם אם תראו מוצר דומה לזה שרציתם והוא קצת יותר גבוה עדיף לשלם קצת יותר למען איכות גבוהה יותר. ככה זה עובד בסין ובעצם בכל העולם – יותר כסף, יותר איכות.

 

  1. בחירת הספק האמין

בחירת החנות שממנה נזמין היא השאלה הקשה ביותר, אך גם עליה נתנו את התשובה חנויות הענק והצליחו להעמיד ממשקים ידידותיים שמטפלים בלקוח בצורה הוגנת וראויה.

מכיוון שמדובר בשוק ענק שבתוכו נמצאים אלפי לקוחות מצליחים בסין לכוון את כוח הקנייה ללקוח ושמים אותו בראש סדר העדיפויות. דבר זה בא לידי ביטוי במערכת חכמה שמסננת את הנתונים לפי כמות ההזמנות מאותו ספק, שביעות רצון הלקוחות, פורום לחוות דעת הכולל תמונות ודעות הקונים וכו'. מה שמאפשר בדיקת אמינות ואיכות המוצר המבוקש. לפי נתונים אלו תזהו את הספק הטוב ביותר שימכור מוצר טוב ואמין.

 

  1. הזמנת המוצר וקבלתו

הזמנת גופי תאורה מסין היא הליך פשוט וזאת לאור העובדה שאתרי הקניות המובילים דואגים ללקוח ולשביעות רצונו וכך גם אם ביצעתם את כל השלבים שצוינו עד כה, עשיתם עבודת שטח ראויה ולמרות זאת לא קיבלתם את המוצר שחשבתם ישנה אפשרות לפתוח מחלוקת, להחזיר את המוצר ללא עלות נוספת ולקבל את כספכם חזרה ישירות לחשבון הבנק.

 

לסיכום

קניית גופי תאורה באינטרנט מצריך עבודת בית יסודית, טרטור וזמן יקר, אך למרות העבודה הקשה הכרוכה בכך בסופו של דבר ולאור העלויות הגבוהות של גופי תאורה בארץ שווה לגלוש באתר שלנו, לעבור על גופי התאורה ולהתייעץ עם המומחים שלנו שישמחו לעזור בטלפון: 039739730.

הזמנת גופי תאורה מסין

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?