מנורות זולות לביתגופי תאורה ניתנים לרכישה בטווח מחירים רחב ביותר, ניתן לרכוש תאורה יקרה במיוחד במחיר של אלפי שקלים ואף יותר וניתן לרכוש תאורה בזול לבית. במקרה בו בחרתם לקנות מנורות זולות לבית, חשוב כי תעשו זאת נכון, על מנת שלא תקנו בזול ולבסוף תשלמו ביותר. על מה לא כדאי להתפשר ברכישה של תאורה זולה לבית, איך להתאים גופי תאורה בזול לחלל החדר והיכן תמצאו מגוון רחב של מנורות לבית בזול אך באיכות ייצור גבוהה במיוחד? כל התשובות ועוד במאמר הבא.

האור בקצה המנורה

אין סיבה להרחיב במילים על הצורך בפיזור של גופי תאורה ברחבי הבית. התאורה מאפשרת לנו להאיר את החלל בצורה אופטימאלית גם בתנאי אור טבעי ירודים ואף במצבים של חושך מוחלט. אך לא חייבים לבחור בגופי תאורה יקרים במיוחד ובהחלט ניתן למצוא גופי תאורה זולים אשר יבצעו את מלאכת פיזור האור בצורה טובה ויהיו גם מעוצבים ונוחים לשימוש.

על מה אסור להתפשר

ראשית, חשוב להבין על אילו מאפיינים לא נרצה לוותר ואילו פרמטרים נרצה שגוף התאורה החדש שלנו יכילו:

  • בטיחות – הבטיחות היא תמיד מעל הכל, לכן, גם בקניה של מנורות זולות לבית הקפידו לרכוש מוצר בטוח לשימוש, העומד בכל תווי התקן הנדרשים ושאינו יסכן אתכם או את באי ביתכם בעת השימוש וההפעלה.
  • עיצוב – סביר להניח כי על אף הרצון להשקעה כספית נמוכה בגוף התאורה אותו תקנו, לא תרצו לרכוש גוף תאורה כעור אשר יהווה מפגע חזותי במרכזו של הבית. חפשו תאורה לבית בזול שתהיה מעוצבת בטוב טעם ובהתאם לסגנון העיצובי בו בחרתם לעצב את יתר החלל או יתר חלקי הבית.
  • איכות ייצור – ניתן לסווג את איכות הייצור תחת פרמטר ה-"בטיחות", אך הפעם הכוונה היא לאיכות ייצור מעט שונה. חפשו גוף תאורה אשר יוצר ברמת הרכבה גבוהה ככל הניתן, הדבר יבטיח לכם מוצר איכותי ועמיד ואולי אפילו שנים רבות של שימוש ללא תקלות וללא צורך בהחלפה תדירה.

התאמה לחלל

דבר נוסף עליו חשוב להקפיד כאשר אנו ניגשים לרכישה של גוף תאורה חדש הוא התכנון המקדים המאפשר לנו לרכוש מוצר שיתאים לחלל ולצרכים שלנו בצורה מושלמת. על מנת לנסות ולמצוא את גוף התאורה הנכון ביותר עבורכם נסו להשתמש בצעדים הבאים:

  • תכנון תאורה – הכוונה היא לתכנון של התאורה מבחינת סוג הגוף, סוג הנורה בה תעשו שימוש, כמות גופי התאורה שתרכשו ועוד. אלו יעזרו לכם לתכנן את פיזור האור הרצוי עבורכם ועבור הצורך לשמו רציתם לרכוש את גוף התאורה.
  • אופי החלל – לחללי הבית מאפייני שימוש שונים. גוף התאורה שנרצה לרכוש עבור הסלון יהיה שונה מגוף התאורה שנרצה למקם במטבח ושונה מזה שנרצה למקם במרפסת. לכן, חשבו מהם מאפייני השימוש הצפויים של החלל אליו מיועד גוף התאורה ועל פי זה התאימו את גוף התאורה הנכון.
  • מסגרת תקציבית – גם כאשר רוכשים תאורה לסלון בזול או תאורה למטבח בזול, יש צורך לקבוע מסגרת תקציבית אותה נרצה להשקיע. המסגרת התקציבית תסייע לכם להתמקד בגופי התאורה הרלוונטיים ותעזור לכם להימנע מהוצאה כספית גבוהה שאינכם רוצים בה.

סוג הנורה

ואם בעסקי חסכון כלכלי עסקינן, אז רצוי לבחור גם הנורה אשר תאפשר לכם הפעלה שלה תוך צריכה מועטה של חשמל, מה שיבוא מאוחר יותר לידי חיסכון כלכלי משמעותי. אנו ממליצים על שימוש בנורת לד, ישנן נורות לד חדשניות המאפשרות בין 30,000 ל-50,000 שעות עבודה ויספקו לכם אור יציב ונעים. נורות הלד מתאימות למרבית הסוגים והדגמים של גופי התאורה השונים וניתן להשיגן בשלל צורות סטנדרטיות.

גופי התאורה שלנו

בקטלוג האתר של "לומינס" תמצאו מגוון של גופי תאורה מעוצבים, באיכות ייצור גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד. בין היתר תוכלו למצוא:

  • מנורות תלייה
  • ספוטים
  • גופים צמודי קיר
  • גופים צמודי תקרה
  • גופי תאורה לחוץ
  • ועוד

כל גופי התאורה שלנו, כמו גם יתר מוצרי החנות, זמינים לרכישה ישירה מהאתר ולמשלוח מהיר עד הבית. באתר תיהנו מקטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה וכמובן מחירי מבצע אטרקטיביים במיוחד. לשיחה עם נציג שירות וקבלת פרטים נוספים חייגו: 03-9739730.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?