תאורה למטבח מודרנימחפשים תאורה למטבח מודרני? מנורות לאי במטבח?  אפשר להפסיק לחפש. בקטלוג האתר של "לומינס" תמצאו מגוון רחב של מנורות תקרה למטבח בעיצובים עדכניים המתאימים למטבחים מודרניים, איכות גימור גבוה ומחירים אטרקטיביים במיוחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

עבודות המטבח

המטבח הוא אחד החללים החשובים והשימושיים ביותר ברחבי הבית שלנו. על אף כי ישנם אין סוף עיצובים וסוגי מטבחים, אופי העבודה הינו דומה יחסית ואף זהה לחלוטין במרבית בתי האב בעולם. חלל המטבח מאופיין בתנאי סביבה קשוחים הכוללים לחות וטמפרטורה גבוהות, שמנים ושראיות מזון שעלולים להתעופף ואדים של מזונות שונים העלולים להתפזר בחופשיות בחלל. לכן, תאורת מטבח חייבת להתאים לתנאים אלו ולעמוד בהם על מנת שתוכל לספק את התועלת הנדרשת ממנה.

אילו תכונות נחפש במנורות מטבח?

כאמור, גופי התאורה המיועדים לחלל המטבח צריכים להיות בעלי תכונות מסוימות על מנת שיוכלו לתפקד כהלכה. אלו הן התכונות שרצוי לחפש בגוף התאורה:

  • עמידות – על גוף התאורה לעמוד בתנאי סביבה קשים, עליו להיות עמיד למים או לאדים על מנת שיוכל לתפקד לאורך זמן וללא צורך בהחלפה תדירה של הנורה או של הגוף עצמו.
  • פיזור תאורה – במטבח אנו מבצעים פעולות רגישות ולעיתים מסוכנות כמו שימוש בסכינים חדות או באש גלויה. לכן, התאורה חייבת להיות אידיאלית ולהאיר את החלל בצורה שתאפשר עבודה בטוחה, יסודית וזהירה.
  • חיסכון חשמלי – גופי התאורה הממוקמים במטבח עשויים לעבוד במשך שעות ארוכות, לעיתים משעות הבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות. לכן, נרצה להתקין גוף תאורה הכולל נורה חסכונית המסוגלת לעבוד בצורה ממושכת ותוך חיסכון חשמל מרבי.

תאורה לאי במטבח

בחירת המאפיינים של גוף התאורה זה רק השלב הראשון במסע לבחירת גוף תאורה למטבח, כעת כל שנותר לכם לעשות הוא להתאים את גוף התאורה לצרכים האינדיבידואלים שלכם:

  • סוג הגוף – ישנם סוגים רבים של גופי תאורה שונים: גופי תלייה, גוף צמוד קיר, גוף שקוע ועוד. נסו להבין איזה סוג יתאים לאופי השימוש הצפוי שלכם ואיזה סוג יוכל לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.
  • עיצוב – מבחינה עיצובית חשוב להתאים את הגוף עצמו לרוח העיצובים הקיימת בחלל המטבח כולו. נסו למצוא גופים מודרניים בעלי עיצוב אטרקטיבי אשר יוכלו להיטמע ולהשתלב בעיצוב המטבח בו בחרתם.
  • מסגרת תקציבית – גם התקציב הוא פרמטר שיש לקחת בחשבון, בשוק קיימים דגמים רבים של גופי תאורה המיוצרים מחומרים שונים וברמות גימור שונות. נסו להבין מהי מסגרת התקציב אותה תרצו להשקיע וכך תוכלו להתמקד בדגמים הרלוונטיים ביותר.

תאורת לד למטבח – הדגמים שלנו

באתר החנות של "לומינס" תוכלו למצוא גופי תאורה מודרניים, איכותיים וחסכוניים המגיעים במגוון של דגמים וסוגים, בין היתר:

  • מנורות צמודות תקרה
  • מנורות צמודות קיר
  • מנורות תלייה
  • גופי תאורה ניידים
  • ועוד

כל המוצרים שלנו נבחרו בקפידה ונבחנו לעומק על מנת לוודא כי הם אכן עומדים בסטנדרט האיכות הגבוהה אותו אנו רוצים להבטיח ללקוחות שלנו.

רכישה מקוונת

כל הדגמים של גופי התאורה המתאימים למטבח, כמו גם יתר דגמי החנות, ניתנים לרכישה מקוונת ישירה מהאתר. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה ומחירים אטרקטיביים במיוחד. בכל אחד משלבי הקניה ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו ואנו נשמח להכווין, לייעץ ולסייע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. בנוסף לרכישה המקוונת ניתן להגיע גם לסניף הפיזי ולפגוש את צוות המוכרים המנוסים והמנומסים שלנו. לשיחה עם נציג וקבלת פרטים נוספים חייגו: 03-9739730.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?