למרבית האנשים הביטוי "גוף תאורה פרבולי" לא אומר כלום, אך מסתבר שגופי תאורה פרבולים היו חלק בלתי נפרד מחיינו עוד משלב בית הספר היסוד. גוף תאורה פרבולי הנקרא גם פאנל לד לתקרה אקוסטית הוא גוף תאורה המשמש להארת חללים גדולים הנדרשים לתאורה אופטימאלית כמו כיתות לימוד, משרדים, מפעלים ועוד. מה הם כל היתרונות של תאורה פרבולית, מה הם הסוגים השונים ואיפה מוצאים את גופי התאורה הטובים ביותר?

 

מה היא בעצם תאורה פרבולית?

גופי תאורה מסוג זה מותקנים לרוב בתקרות אקוסטיות מודולריות, ניתן להרכיב ולהטמיע אותן בקלות בתקרה והתוצאה המתקבל היא אידיאלית מבחינת פרישת התאורה והעיצוב האסטטי. הגופים מגיעים במגוון רחב של צורות, דגמים והספקים, כך שבצורה יחסית פשוטה ניתן לבחור תאורה לתקרה אקוסטית מחירים שיתאימו לכל תקציב, צורך ודרישה עיצובים. בכך מהווים הגופים פתרון תאורה מושלם עבור חללים גדולים.

 

יתרונות מרובים

פתרונות התאורה לתקרה אקוסטית הם מרובים ומגוונים, חלקם פשוטים וזולים אך מצריכים תחזוקה גבוה, חלקם יקרים, צורכים חשמל רב ואינם עמידים במיוחד. תאורה פרבולית טומנת בחובה יתרונות רבים אשר משתלבים לכדי העסקה המושלמת:

  • עיצוב – בשל ההטמעה של גוף התאורה בתקרה מתקבלת תוצאה מספקת מבחינה עיצובית, מבחינה אסטטית ומבחינת השתלבות התאורה בעיצוב הכללי
  • פרישת תאורה – פרישת האור המתקבלת מגופי תאורה פראבולים היא אידיאלית ולכן נפוצה במקומות עבודה ובמשרדי עבודה למיניהם
  • מחיר ותחזוקה – המחיר נמוך מגופי תאורה רבים והתחזוקה הנמוכה שנדרשת ועמידות גבוהה במיוחד הופכים את רכישתם למשתלמת במיוחד.

בשורה התחתונה, גופים פראבוליים מהווים עסקת רכישה משתלמת, אך מומלץ לוודא כי התקרה המיועדת אכן מתאימה לקלוט תאורה כזו וטרם הרכישה מומלץ לוודא כי גוף התאורה עצמו עשוי באיכות גבוה וכמובן מותקן בצורה נכונה ומתאימה לחלל ולרשת החשמל.

 

שימושים שונים

השימוש בתאורה פראבולית נפוץ בעיקר בחללים גדולים כמו כיתות לימוד בהן נעשה לרוב שימוש ב- גוף תאורה 60 60 לתקרה אקוסטית. אך גם במשרדי עבודה ובחללים מעבר נפוץ השימוש בגופי תאורה אקוסטיים. ישנה חשיבות מכרעת בהתאמה נכונה של גוף התאורה לצורך, לפי אופי העבודה או השימוש אשר יעשה בחלל המואר, לכן גם לסוג המנורה יש חשיבות גדולה.

 

הסוגים השונים

ב-לומינס תמצאו מגוון גדול של גופי תאורה המתאימים ל- תקרה אקוסטית 60 על 60 מחיר משתלם במיוחד. פאנל לד מרובע לתקרה אקוסטית 60×60 וגופים בעלי הספקים שונים הנותנים עוצמת אור שונה וצריכת חשמל המשתנה בהתאם. כל הנורות וגופי התאורה מיובאים באיכות הגבוה ביותר מה שמבטיח השקעה משתלמת ללא צורך בתחזוקה שוטפת ועמידות תחת תנאים קיצוניים לפרק זמן ארוך במיוחד.

 

תאורה טובה – בריאות איתנה

השקעה בתאורה היא חיונית עבור מקום עבודה, בתי ספר וכל מקום המכיל אנשים למשך כל היום ולתקופות ארוכות. מחקרים הוכיחו בעבר כי ישנו קשר הדוק בין תאורה טובה אשר מפיצה אור חזק דיו ובין בריאות העיניים ואף מצב הרוב ובריאות העובדים והתלמידים. לא בכדי בוחרים בתי הספר ומשרדי העובדים הגדולים בסגנון התאורה המתאים לתקרה אקוסטית. היתרונות המתקבלים מגופי התאורה הפרבוליים והיתרונות הבריאותיים שהן מספקות מהוות את העסקה המושלמת עבור כל משרד או חלל גדול.

 

גוף תאורה פרבולי לד – מחיר

בחנות המקוונת של לומינס תמצאו מגוון עצום של פתרונות תאורה באיכות הגבוהה ביותר בארץ ובמחירים הכי משתלמים. הזמינו עכשיו דרך האתר תוכלו ליהנות ממבצעים והנחות אקסקלוסיביים, או צרו קשר דרך הטלפון 03-9739730 לשיחת ייעוץ עם מומחה תאורה.

גוף תאורה פרבולי לד

2 תגובות על “גוף תאורה פרבולי – התאורה האידיאלית

  1. gralion torile אומר:

    Great – I should definitely pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related information ended up being truly simple to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, website theme . a tones way for your customer to communicate. Excellent task.

  2. tlover tonet אומר:

    Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?