מנורות לדים | לוימנס תאורהכבר כשני עשורים שמנורת הלד היא המנורה הפופולרית יותר לתאורת בתים ברחבי העולם. מנורות לדים, ידועות בחסכנותן, יעילותן, ואורך החיים הרב שלהן. הטכנולוגיה שהפכה למסחרית ביפן של שנות ה-90, אפשרה להאיר בתים מבלי לפלוט את חומה של נורת הליבון הישנה, ובכך לחסוך אנרגיה, ואף פליטת חומרים שעשויים להיות מסוכנים לנשימה, ואף לסכן בהצתה. מנורות לדים הן מוצר הכרחי בכל בית ומשרד, ובמבנים פרטיים וציבוריים.

מנורות לדים לכל מטרה

גם אם מדובר בבחירת גוף התאורה המתאים לדירתכם הצנועה, וגם אם מדובר בתאורה לשלושת בנייני "עזריאלי" בתל אביב, הבחירה החכמה והנכונה, הן מבחינה כלכלית, והן מבחינה סביבתית היא – מנורות לדים. החיסכון המשמעותי של מנורות הלד בחשמל, הצריכה הכמעט אפסית לעומת מנורות הליבון והנוחות בתפעול, כגון הדלקתן וכיבוין ללא השלכות, מהוות גורם מרכזי לכך שהן מככבות במרחבים קטנים יותר והן במרחבי ענק, והופכות את הבחירה בהן כגופי תאורה לחכמה ביותר.

מגוון סוגים, עיצובים ואפשרויות

מנורות לד לא חייבות להיתלות רק על תקרת ביתכם, אלא יכולות להופיע במגוון צורות ומיקומים. מנורות לדים מתאימות הן כמנורות תקרה, הן כמנורות קיר, כמנורות לילה, או כמנורות מעוצבות. כיום ניתן גם להשפיע בקלות יחסית על גוון התאורה שלהן – אם תרצו תאורה חמה או קרירה יותר, ואף תאורה בצבעים לא שגרתיים. מעבר לכך, גופי התאורה הקיימים בשוק שבהם תשלבו את תאורת הלד, יכולים להיות במגוון רחב של צורות וצבעים. גופי תאורה עגולים, מרובעים, ארוכים וצרים, או רחבים, גדולים וקטנים, ובשלל צבעים משחור, לבן, זהב וכסוף ועד צבעים פחות סטנדרטיים.

לומינס – מאירים לכם עם הלד

חברת לומינס תאורה בע"מ, בעלת קטלוג תאורה רחב ומגוון של מנורות לדים, משתמשת ברכיבי החשמל וחומרי הגלם הטובים ביותר ועומדת בתקנים הישראליים על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה המושלמת. לחברה ניסיון של 30 שנים בתחום, והיא נותנת שירותים למגוון לקוחות, מחנויות חשמל קטנות יותר, עד סיטונאי חשמל ורשתות שיווק גדולות. השירות של החברה אמין ומהיר, ומתעדכן כל העת לפי ההתפתחות בעולם.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?