מנורת לדים לחדר | לומינס תאורהבחירה במנורה מסוג לד לתאורת החדר היא לא רק בחירה ייחודית, אלא גם כזו שתחסוך לכם תשלום בחשבון החשמל שלכם, ותחסוך עלויות גם בכך שהיא תחזיק מעמד לאורך זמן. בכך, היא גם מנורה שנחשבת "ירוקה" יותר, ועם השפעה חיובית על איכות הסביבה. אז מה הם היתרונות הרבים בבחירה של מנורת לדים לחדר?

הייחודיות של מנורת לדים לחדר

מנורת לד ייחודית בראש ובראשונה בכך שהיא אינה פולטת חום, בשונה ממנורה "רגילה" שנוטה להתחמם. טכנולוגיה זו מקנה לה אורך חיים מוערך של כ-25,000 שעות, נתון מרשים בהחלט, וכן, חיסכון של עד 85% באנרגיה, ועל כן גם בכסף.
הטכנולוגיה של מנורת הלד מאפשר הדלקה וכיבוי מבלי שיפגע אורך חייה (מישהו אמר פעוטות שאוהבים ללחוץ שוב ושוב על מפסקים?), והיא אף נחשבת כבריאה יותר לשוהים במחיצתה, מכך שאינה פולטת חום, כאמור, אך גם בכך שאינה מכילה חומרים מסוכנים, ואינה עלולה לפלוט קרינה מזיקה – אלמנטים הרצויים הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים.

לא רק נוחות, אלא גם עיצוב חדשני

יתרון חשוב נוסף של מנורת לדים לחדר היא האפשרויות השונות שיש בשימוש בה בתאורת החדר. ניתן לבחור אם אנחנו מעדיפים להאיר אזור ממוקד יותר, או רחב יותר, ובכך להתאים את צורת המנורה. ניתן גם לבחור כיצד מעוצב גוף התאורה. דרך צבעים בנאליים כמו שחור או לבן, ועד צבעים יותר מיוחדים כמו כסוף או זהוב, אפשר להתאים את גוף התאורה שלכם לחלל בו תרצו להתקין אותו. אתם רוצים תאורה מבלי להבחין במנורה? נפלא, את מנורת הלד אפשר גם להסתיר.

מנורה פופולרית ביותר בארץ ובעולם

כיום, בתים ובתי עסק רבים בוחרים במנורות הלד על מנת להאיר את החללים בהם שוהים בני הבית, או העובדים, כאשר כמעט לא קיים מבנה שאינו מכיל תאורה מסוג זה. אם זה בסלון, במטבח, במשרד, בחדר השירותים, או בחדר השינה, מנורות הלד מככבות היום בשל חדשנותן, ייחודיותן, איכותן, וגמישות עיצוב התאורה שהן מאפשרות. את האפשרויות והדגמים הרבים של מנורת לדים לחדר ניתן למצוא אצלנו, בקטלוג הרחב של לומינס.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?