מנורת לדים לתקרה | לומינס תאורהכמעט ואין בית, משרד, או בניין, כיום, שאינו עושה את מרבית השימוש שלו לצורך תאורה בשימוש במנורות לד. מנורות אלו, הן בעלות יתרון עצום, שכן הן צורכות אנרגיה אפסית לעומת מנורה רגילה, שמוציאה אנרגיית חום רבה. חשבון החשמל של אותו הבית עם אותו מספר גופי תאורה, ישתנה משמעותית בין בית שהתקין מנורות לד לבין מנורות רגילות, כאשר מנורות הלד, כאמור, חסכוניות בהרבה. רוצים להאיר את הבית? מנורת לדים לתקרה הן פתרון לא רק חסכוני אלא גם אסתטי לבית.

מנורת לדים לתקרה – מה ולמה?

סיפורה של נורת הלד המסחרית בה אנו משתמשים כמעט בכל מבנה סגור כיום (LED – Light-Emitting Diode) מתחיל ביפן של שנות ה-90. טכנולוגיית הלד הייתה קיימת גם בעשורים שקדמו לשנות ה-90, אך ביפן פותחה היכולת להאיר עם הלד אור לבן עוצמתי מספיק על מנת לשמש לתאורה ולהחליף את מנורות הליבון הישנות. על כך זכו הממציאים היפנים, שוג'י נקמורה, הירושי אמאנו, ואיסאמו אקאסאקי, בפרס נובל בפיזיקה לשנת 2014.
החידוש בטכנולוגיה זו, אפשר להמונים להאיר את בתיהם באופן חסכוני ובטיחותי הרבה יותר. מנורת לדים לתקרה ממשיכות להיות פופולריות גם כיום. נורות הלד לא רק חסכוניות, אלא גם סביבתיות שכן גוף הנורה מחזיק זמן רב יותר. אורך החיים של הנורה לא נפגע מהדלקה וכיבוי חוזרים ונשנים, והיא אינה פולטת חום או חומרים וקרינה מזיקה.

מגוון אפשרויות עיצוביות

מעבר לטכנולוגיה הייחודית והחסכונית, תשמחו וודאי לשמוע שיש מגוון אפשרויות רחב, ותוכלו לבחור מנורת לד לתקרה שתתאים לעיצוב של הבית. ניתן לבחור מנורות לתקרה במגוון צבעים ועיצובים שישתלבו יפה בתקרת ביתכם באופן שבו אתם אוהבים.

מנורת לד לתקרה – רק אצל לומינס

אז אם אתם רוצים להסתכל למעלה ולראות בתקרת ביתכם מנורת לד איכותית, יעילה וחסכונית, הגעתם למקום הנכון. חברת "לומינס" מאירה בתים כבר 30 שנה ועושה זאת עם חומרי הגלם הטובים ביותר. כל שנותר הוא להיכנס לקטלוג ולבחור מנורת לדים לתקרה שאתם אוהבים ויתאימו לביתכם.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?