סטורנו לד מלבני | מנורת לד ארוכהעיצוב הפנים בבית דורש התייחסות לרכיבים רבים. התאורה היא חלק משמעותי מכך, ובחירת סוג האור וגוף התאורה עצמו – מהווים בחירה עיצובית של ממש, שיכולה להשפיע על הנראות ועל האווירה בבית.

עיצוב התאורה בבית

כשמעצבים את פנים הבית, ואת החללים השונים, עניין התאורה הוא כבד משקל, ויש לייחס לו חשיבות רבה. התאורה יוצרת את האווירה בבית. כאשר ישנה תאורה בצבע לבן – התחושה היא מנוכרת, מכיוון שהתאורה הלבנה מזוהה עם מקומות כמו בתי חולים וכדומה להם. כאשר התאורה בצבע צהוב – האווירה שהיא נותנת היא חמימה וביתית.
מנורת לד ארוכה יכולה לספק הרבה אור, מכיוון שגוף התאורה מתפרש על פני שטח גדול מהתקרה. וכך, יתרון גדול שלה הוא שהיא מאירה חללים גדולים, והיא מייתרת צורך בספוטים למשל.

מנורת לד ארוכה – מה היא משדרת?

לבחירת התאורה יש יתרונות וחסרונות. האיזון בין תאורה פונקציונלית שתספק את כמות האור הרצויה, ובין תאורה שתשדר אווירת חמימות – הוא עדין מאוד. למשל, שימוש בתאורה צהובה מעניק תחושה חמימה. כמו כן, בחירת גוף התאורה עצמו היא משמעותית. בבחירת מנורת לד ארוכה למשל, יש גם בחירה פונקציונלית, וגם בחירה עיצובית.
מנורת לד ארוכה יכולה ליצור אווירות שונות. היא משתייכת לקו עיצובי נקי, אסתטי ופשוט. מדובר בצורה גיאומטרית וסימטרית, ועל כן היא גם מעניקה אווירה כזו. בניגוד לכך, בחירה במנורה עגולה או בעיצוב ייחודי – יכולה לשדר אווירה אחרת.

קצת עלינו

חברת לומינס תאורה הינה חברה שפועלת מזה 30 שנה, ועוסקת במגוון תחומים: החל מייבוא, דרך ייצור ועד שיווק של גופי תאורה שונים. מגוון המוצרים הייחודי עשוי מחומרי גלם איכותיים ביותר, ומורכבים מרכיבי החשמל הבטיחותיים והמאושרים על פי התקן הישראלי.
החברה מציעה מגוון רחב של מנורות, המתאימות לחללים שונים ולצרכים שונים – החל מבית מגורים, תאורת חוץ, משרדים, חנויות וכדומה. בין אם אתם מחפשים מנורת לד ארוכה, מנורה עגולה או גוף תאורה ייחודי – במגוון החנויות תוכלו למצוא את גוף התאורה הספציפי שמתאים לכם. למידע נוסף, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט או ליצור איתנו קשר.

עיצוב תאורה מודרני, חסכוני וירוק עם מנורת לד ארוכה

במטבח, בחדר האמבטיה, בסלון, בחדר השינה, או במשרד – מנורת לד ארוכה היא לא רק פתרון תאורה כלכלי, ירוק וחסכוני בחשמל, אלא גם פריט המאפשר לעצב תאורה, הן להארה רחבה או אזורית והן להארת הדגשה, ללא קרינה או חומרים מסוכנים.

מנורת לד ארוכה כלכלית, ירוקה וידידותית

מנורות לד ידועות כגופי תאורה כדאיים ואפקטיביים ביותר מבחינה איכות התאורה שלהן, וכן צריכת החשמל הנמוכה ואורך החיים הארוך שלהן. ההשקעה בקניית מנורת לד משתלמת לטווח ארוך ומייצרת חיסכון אנרגטי, שכן אינה פולטת חום. ניתן להדליק ולכבות אותה מבלי לפגוע באורך חייה, שנחשב ארוך במיוחד. לפיכך, הקנייה של מנורת הלד לא רק מביאה לחיסכון כלכלי אישי אלא גם תורמת לאיכות הסביבה. מנורת לד ארוכה היא מנורה ירוקה, שכן השימוש בה הינו לטווח ארוך במיוחד וכן חוסך בייצור חשמל מיותר בשגרה.
מנורות לד לא רק חוסכות בחשמל, אלא גם בסיכונים – הן לא מכילות חומרים מסוכנים, אינן פולטות קרינה שעלולה להזיק לנו, ואינן פולטות חום מיותר. לפיכך, השהות במחיצתן ולאורן בריאה ונעימה יותר.

עיצוב תאורה מתקדם וחדשני

מנורות הלד מאפשרות לעצב תאורה בבית או במשרד עם מגוון רחב של אפשרויות והן ניתנות להתאמה לסביבה בה נרכיב אותן. באמצעות מנורות הלד הארוכות ניתן להאיר הן שטחים נרחבים, והן באופן ממוקד יותר, ואף כהדגשה של תמונה בסלון הבית, למשל. את גוף המנורה ניתן להסתיר, או לחלופין לבחור לו עיצוב שיתאים לחלל בו היא מוצבת. תאורת הלד נחשבת תאורה המשדרת קדמה ומודרניות, אך ניתן בהחלט להתאים אותה גם לעיצובים כפריים, חמימים וביתיים יותר.
הפס הדקיק של מנורות הלד הארוכות הוא אביזר עיצוב תאורה מבוקש ביותר בימינו, והגמישות העיצובית שלהן מאפשרת התקנתן לא רק בסלון הבית, במטבח או בשירותים, אלא אפילו כתאורה פנימית בתוך ארוך הבגדים.

תאורה מותאמת אישית

חברת "לומינס" מאירה את בתיכם וחללי העבודה שלכם כבר 30 שנה. עם מיטב חומרי הגלם ורכיבי החשמל בשוק, נוכל להבטיח לכם מנורת לד ארוכה שלא רק תאיר את מרכזי החיים שלכם אלא גם תעשה זאת באופן האיכותי ביותר.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?