מנורות תקרה לחדר שינהחדר השינה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. הוא החדר בו מתחיל ומסתיים היום שלנו ולפיכך יכול להכתיב את התחושות שלנו, הרגשות שלנו ואף את ההצלחות שלנו לאורך היום והיכולת שלנו גם לצלוח אתגרים. לפיכך, ישנה חשיבות רבה להתאמה מדויקת של מנורות תקרה לחדר שינה, הן בחדר השינה של ההורים, והן בחדרי השינה של הילדים.

מנורות תקרה לחדר שינה והשפעתן עלינו

כאשר בוחרים מנורה לחדר השינה, חשוב תחילה להבין מהם התפקודים השונים שאנו עושים בחדר השינה. לדוגמה, ברוב המקרים חדר השינה של המבוגרים משמש לשינה, להתארגנות לשינה הכוללת גם לעיתים קריאת ספר, ולהתארגנות בבוקר. מנגד, חדר השינה של הילדים לעיתים קרובות משמש גם כחדר משחקים, חדר לימוד ואף כמקום אירוח של חברים.
לכל מקרה דרושה תאורה שונה, שכן לתאורה השפעה על המוח שלנו ועל היכולת שלנו להירדם ולישון היטב, או לתפקד ולהיות יעילים או ממוקדים. אור חלש ורך יותר ידידותי יותר לשינה ולשחרור מלטונין, הורמון השינה, בעוד אור חזק וממוקד יותר, יעזור לנו דווקא להישאר ערניים ויעילים. לפיכך, במרבית המקרים מנורות תקרה לחדר שינה של ההורים יכולה להיות רכה ונעימה, ולעומת זאת, בחדר הילדים כדאי לבחור בתאורה שתהיה רלוונטית גם לשעות הערות וגם לשעות הערב (תאורה הניתנת לעמעום באמצעות דימר, למשל).

לא רק פרקטיקה, אלא גם עיצוב מותאם

כמובן שהשימוש בתאורה הוא בראש ובראשונה פתרון לצרכים פרקטיים כפי שתואר לעיל, אלא שרובנו גם מעוניינים להשרות אווירה מסוימת בחדר השינה גם באמצעות העיצוב של מנורת התקרה שנבחר. ניתן לבחור מנורות תקרה עם גופי תאורה שונים בצבעם, בצורתם ואף בסוג האור של הנורה שנבחר להם שיכול להשפיע על האווירה.

תאורה איכותית באספקה מידית

בחברת "לומינס" ישנו מגוון רחב של מנורות תקרה לחדר שינה בגדלים ועיצובים שונים ומגוונים, ובאספקה מידית בכל הארץ. עם ניסיון של 30 שנים, ועם התעדכנות מתמדת בהתפתחויות הקיימות בשוק התאורה העולמי, אנו מתחייבים לספק לכם גופי תאורה איכותיים ולסייע לכם לבחור את המנורות שיתאימו לכם ביותר באופן אישי.

תאורת החדר החשוב ביותר בבית – מנורות תקרה לחדר שינה

שליש מהחיים – החדר בו רובנו מבלים רבות משעות חיינו, ובפרט השעות החשובות ביותר של השינה, הוא חדר השינה. השינה וכן התהליך המקדים לה – ההירדמות, וזה שלאחריה – ההתעוררות, הם חשובים מאין כמותם על מנת להפוך את היום שלנו ליום נעים, מואר, ומלא באנרגיה. לכן, בחירת מנורות תקרה לחדר שינה, שיתמכו באיכות תהליכים אלו, חשובה מאין כמותה.

חשיבותה של שינה איכותית על חיינו

שינה טובה חשובה לבריאות הפיזית והנפשית שלנו. השינה, לא רק אחראית להתרעננות ולערנות והתפקוד היומיים התקינים שלנו, אלא שהיא גם מגינה מפני תחלואה, ומשפרת את איכות החיים שלנו ואת תוחלת החיים. קיים קשר ישיר בין שינה טובה למצב רוח טוב, לירידה במפלס המתח והחרדה, לתפקוד חברתי תקין, זיכרון חד, ולמניעת בעיות רפואיות כמו השמנת יתר, סכרת, ומחלות לב.
בזמן השינה, מערכות הגוף נחות ומתייצבות, המוח מתפתח והמערכת החיסונית שלנו מתחזקת. בשל תהליכים מורכבים ומסובכים, פיזיים ורגשיים גם יחד, שהגוף מתמודד עמם בעירות, ישנו משנה חשיבות לזמן השינה, במהלכו מערכות הגוף שלנו יכולות לייצב ולווסת את התהליכים האלה.
לעיתים, למרות שאנו משוכנעים שישנו מספיק זמן, אנחנו מתעוררים תשושים ועייפים. הסיבה לכך יכולה בהרבה מן המקרים להיות קשורה בתנאי השינה שלנו.

בחירת מנורות תקרה לחדר שינה באופן המתאים והנכון ביותר לבריאותנו

אחד מהמצבים המשפיעים ביותר על מצבי השינה או הערות הוא האור אותו קולטות העיניים שלנו. על כן, בחירת מנורות תקרה לחדר שינה שיהיה ברמת בהירות ועמימות מתאימה – בעדיפות לאור רך ומפוזר – יוכלו לעזור לכם להירדם מהר יותר ולישון שינה איכותית יותר. תאורה חמימה בגוון צהוב היא עדיפה להרפיה. תאורה שכזו, היא רכה ונוחה, ויכולה לקדם רגיעה שתעזור לכם להירדם.

ייעוץ מקצועי בבחירת מנורה טובה לשינה טובה

עם ניסיון של שלושים שנים בייבוא, ייצור ושיווק גופי תאורה, לומינס תאורה בע"מ, תוכל לעזור לכם לבחור מנורות תקרה לחדר שינה שיתאימו לצרכיכם האישיים, הן מבחינת העיצוב, הגודל, והתאמה לחדר השינה שלכם, ובמיוחד מבחינת סוג ועוצמת האור המתאימים לכם לשינה איכותית וטובה. המנורות מיוצרות מחומרי גלם ורכיבי חשמל איכותיים, בהתאם לדרישות הבטיחות ולאישור התקן הישראלי. המנורות שלנו נמצאות באספקה מידית לכל חלקי הארץ – צרו עימנו קשר כדי לבחור מנורת תקרה שתסייע לכם לישון היטב, ולקום רעננים.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?