מנורות תקרה למטבחבחירת תאורה לבית יכולה להיות מאתגרת. הרצון לבחור גופי תאורה מיוחדים, יחד עם הרצון לשדר על קו עיצובי אחיד, ולצד הרצון לייצר אווירה מסוימת בבית – יכולים להיות מסובכים. עם זאת, חשוב לשים לב לכך שהמטבח הוא חלל שזקוק לתאורה טובה, ממגוון סיבות, ולכן כדאי מאוד להשקיע בבחירת גופי התאורה שבמטבח.

האתגרים בבחירת תאורה למטבח

בחירת מנורות תקרה למטבח יכולה להיות משימה קשה. כיום, העיצוב המודרני הוא חלל פתוח (open space) המשלב את המטבח ואת פינת האוכל, ולעיתים גם את הסלון. במצבים כאלה, מדובר על חלל מרכזי הכולל 3 גופי תאורה רציניים לפחות, וההתאמה ביניהם היא קריטית למראה הכללי ולאווירה שנמצאת בחלל.
לעיתים, עוצמות התאורה בין החללים יכולות לעמעמם אחת את השנייה. למשל, אם תאורת פינת האוכל חזקה מאוד, היא עלולה לגרום לתאורה שבמטבח להיראות חלשה ומעומעמת. לכן, ההתאמה בין כלל גופי התאורה שבאותו חלל היא חשובה מאוד.

מנורות תקרה למטבח – למה זה חשוב?

המטבח הוא החלל שנמצא לרוב בשימוש תכוף בבתי מגורים. במיוחד כאשר מדובר בבית מלא בבישולים, וכאשר במטבח ישנו שולחן אוכל שבו סועדים – התאורה חשובה לאין ערוך. מנורות תקרה למטבח יכולות לעשות את כל ההבדל – בין חשוך למואר, בין מנוכר לחמים ונעים.
בנוסף לכך, מנורות תקרה למטבח חשובות מאוד עבור הבישולים שבמטבח. כאשר מתעסקים עם אוכל, חשוב להבחין בצבעים שלו, ולראות בצורה מיטבית את הנעשה על קרש החיתוך, ואת הפעולות הנעשות עם הסכינים החדים. לכן, תאורה טובה יכולה להיות גם עניין בטיחותי, וגם עניין של נוחות – כאשר מדובר באנשים שאוהבים לבשל ולהתעסק עם אוכל.

קצת עלינו

חברת לומינס תאורה עוסקת בייבוא, ייצור ושיווק של גופי תאורה, מזה כ-30 שנה. המוצרים שלנו מיוצרים באמצעות חומרי גלם איכותיים, ורכיבי החשמל השונים תואמים את דרישות הבטיחות של התקן הישראלי ומאושרים.
עם היצע רחב של גופי תאורה עבור צרכים שונים וחללים שונים – אצלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם, החל ממנורות לחדר שינה, ועד מנורות תקרה למטבח. למידע נוסף, היכנסו לאתר האינטרנט או צרו עימנו קשר.

מאירים את הארוחות המשפחתיות עם מנורות תקרה למטבח

המטבח הוא החלל בבית בו אנו לא רק מבשלים ואוכלים, אלא הפך להיות בהרבה מן הבתים לחדר בו בני הבית שוהים את המספר הרב ביותר של שעות הערות שלהם. כי לא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם בני הבית. לכן, מנורות תקרה למטבח של לומינס הן מוצרים שיש לבחור בקפידה, ובהתאמה למטבח שלכם, כך שישרו את האווירה הנכונה, וגם יאפשרו לעבודה במטבח להיות יעילה, תוך יצירת תחושה ביתית לבני הבית.

למה דווקא מנורות תקרה למטבח?

אם אפשר לבחור בתאורות שאינן מורכבות על גבי התקרה (כמו מנורות קיר, למשל) בחללים אחרים בבית, כמו בסלון או בחדר השינה, כאשר מדובר על חלל כמו מטבח הבית, יש חשיבות רבה להצבת מנורות תקרה למטבח, אשר יאירו באופן מיטבי את מרבית החדר, ויאפשרו חלל עבודה לחיתוך, הכנה, בישול, אפייה וגם אכילה באופן קל ויעיל.

כיצד נבחר את המנורה?

בבואנו לבחור את המנורה המתאימה לתקרת המטבח שלנו, נסתכל תחילה על חלל המטבח, נבין כיצד הוא מעוצב, ונחשוב מהי האווירה שאנו רוצים לייצר.

לכן, אם המטבח מהווה עבורכם בעיקר כמקום עבודה, ואת הארוחות אתם מקיימים מחוצה לו, בסלון, אפשר לבחור באור לבן חזק וממוקד שישאיר אתכם מפוקסים ויעזור לכם לראות את הפרטים הקטנים בארוחה שאתם מבשלים. לעומת זאת, אם אתם נוהגים לשבת שעות רבות כמשפחה בחדר המטבח, יתכן ותרצו לבחור בתאורה חמימה יותר, שתייצר לכם אווירה ביתית יחסית, כזו הדומה יותר לאווירה אותה מבקשים לייצר בסלון הבית, לדוגמה.

חוץ מסוג האור, ישנו פקטור נוסף הקשור בעיצוב מנורות תקרה למטבח. כאן מומלץ לבחור את המסגרת של המנורה והצבע שלה לפי שאר ריהוט ועיצוב המטבח על מנת שתשתלב באופן המתאים בחלל. ישנן מסגרות שחורות, לבנות, כסופות ואף זהובות למנורות תקרה. חוץ מהצבע ישנה חשיבות גם לצורה, המנורה יכולה להיות עגולה, מרובעת, או מוארכת, ובגדלים שונים. חשוב לבחור גם את גודלה של המנורה לפי גודל החדר, לא רק מטעמים עיצוביים אלא גם מטעמים פרקטיים, בשביל להיות בטוחים שהיא מאירה את כל החלל בקלות.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?