כבר כמה שנים טובות השם החם ביותר בעולם התאורה הוא טכנולוגיית תאורה מסוג LED והסיבות לכך מצוינות ובעיקר צודקות. נורות הלד נמצאות היום כמעט בכל בית ומשרד ונותנות מענה מקסימאלי ללקוחות, אך השמועה שחייב להפריך כאן היא כי מחירה של תאורה זו הוא יקר מאוד. מה שהיה נכון לפני מספר שנים, אך כיום תאורת הלד הפכה לזולה משמעותית, ואף טובה יותר מטכנולוגיות התאורה האחרות שקיימות בשוק.

 

יתרונות הבולטים של תאורת הלד

בין יתרונותיה הרבים של תאורת הלד אל מול טכנולוגיות התאורה המיושנות ישנן שני יתרונות שבולטים מעל כולן. היתרון הראשון, הוא שנורת הלד מוזילה באופן משמעותי את עלויות הצריכה הנלוות ובנוסף מהווה תחליף מצוין לחיסכון באנרגיה. נורות הלהט שאנו מכירים מספקות כמות אור זהה לזו של נורת הלד, אך צורכת פי שמונה יותר חשמל. אם וכאשר החלטתם להחליף את כל נורות הבית לנורות לד אתם תקבלו צריכה זולה משמעותית של חשמל וחיסכון של הרבה מאוד כסף. בנוסף, טכנולוגיית הלד תורמת משמעותית לאקולוגיה בכך שהיא מורידה את כמות האנרגיה הנצרכת ולא פוגעת בדרישה.

היתרון הבולט השני של טכנולוגיה זו הוא אורך החיים שלה שארוך פי עשרה מאורך חייהם של הנורות הרגילות שכולנו מכירים, מה שחוסך את החלפתן של הנורות, הרבה זמן וכסף שנחסך, התרוצצויות מעצבנות והרבה פחות כאב ראש והתעסקויות מיותרות.

 

גופי תאורת לד לבית – מה הכי כדאי?

ישנו מבחר עשיר ביותר של גופי תאורה לד לבית: גופי תאורת לד לסלון או למטבח, ספוטים עם נורות לד, תאורות גינה ואפשר לומר שכל אזור שאנו נרצה למלא באור יכול להתפנק בנורת הלד המהוללת. את סלון הבית יהיה אפשר להאיר בתאורת לד מתאימה שתספק שעות רבות שבהן האור ידלק שלא כמו בחדרים השונים שקיימים בבית ובהן הצריכה מופחתת. תאורת לד תוכל להתאים גם למטבח הבייתי ותספק אור חזק ובהיר לאזורים שבהם מבשלים וצריכים כמות אור גדולה וברורה יותר. את תאורת המטבח יהיה ניתן להרכיב עם גוף תאורה מרכזי וחזק וספוטים שיאירו על חלקים מועדפים. פרט נוסף שחשוב לדעת הוא שנורת הלד אינה מתחממת ועקב כך אפשר ללא כל בעיה להתקינה ליד רהיטים.

בחדרי הרחצה והשירותים אפילו מומלץ להשתמש בתאורת לד שכן מדובר בתאורה חזקה ומוגנת בפני חדירת מים מה שמאפשר שימוש בטוח באותן חדרים.

 

תאורת לד מעוצבת לבית

גופי תאורה לד לבית שעובדים על מתח מקובל בין 220V – 240V מתחברים לתשתית של חשמל הבית. רוב נורות הלד מתאימות לבתי נורה רגילים ואין שום צורך בהתאמה מיוחדת לבית נורה שונה אשר יהיה.

במקרים של גופי תאורה עם מתח שעומד על 12V יש צורך בספק כוח נפרד, כדי שיתאים את המתח המתקבל למתח הנדרש.

 

מחירים ועלויות של תאורות לד שונות

המחירים משתנים בהתאם לעיצוב ולגודל הנבחר של גופי התאורה, אך בנורות עצמן מדובר בהבדל של שקלים בודדים לעד עשרות שקלים בין טכנולוגיית הלד לטכנולוגיות האחרות. ההבדל המהותי במחירים יכול להשתנות בבחירת גופי התאורה השונים לפי עיצובם, החומר שממנו הם עשויים וכו'. כמו שהוזכר בהתחלה, נורת הלד אינה נוטה להישרף כלל מה שיכול להבטיח מעל ל- 50,000 שעות עבודה, לעומת 20,000 סה"כ של נורות הלהט הרגילות, כך שאם אתם מתלבטים בין טכנולוגיית לד שאולי תייקר את המחיר במעט אל מול האופציות האחרות תזכרו, כי תאורת הלד מציעה חיסכון משמעותי באנרגיה שמוביל להפחתה בצריכת החשמל ובתשלום החודשי והחלפת נורות לעיתים רחוקות מאוד.

להזמנות וייעוץ חייגו: 039739730

תאורת לד לבית

 

 

 

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?