בעבודה המתקיימת במשרד עיצוב החלל הוא חלק חשוב ומהותי הן מבחינת העובדים שמבלים שם את רוב זמנם והן מבחינת אורחים/לקוחות שבאים לבקר. מחשבה על הפרטים הקטנים תסייע בהפיכת החלל למקום יצרני, יעיל ונעים שבסופו של דבר ייעל את מקום העבודה ויהפוך אותה למקום מזמין, מקרב שכיף להיות בו.

אחד מהפריטים שיעצבו את המשרד ויעניקו לו את מה שאתם צריכים הוא גופי תאורה לד שישדרגו את המראה ואף יהפכו את צריכת החשמל לחסכונית במיוחד. אז למה תאורת הלד כדאית על פני הנורות הרגילות ? כל התשובות לפניכם.

 

לפני הכל – בחירת תאורה נכונה.

גופי תאורה למשרדשימוש בגופי תאורה למשרד לתאורה נכונה למשרדים ממלאת את תפקידה במדויק ואמורה להתאים לחלל שהיא מאירה. כדי להשיג יעילות מקסימלית בבחירת גופי תאורה למשרד חייבים להתייחס לחלל ולייעוד שלו, לגובה ולצבע של התקרה והרצפה. נתונים אלו הינם קריטיים בבחירת גופי תאורה למשרד.

דבר נוסף, שייעל את הבחירה הוא סוג התאורה (חמה, קרה) שתאפיין את אותו חדר שרוצים להאיר ובעיקר את אותה תחושה שרוצים להעניק ללקוח/עובד שנמצא בחדר.

מעבר לכך, תאורה נכונה תבליט עבורכם חלקים עיצוביים שונים ותאיר מקומות שתהיו מעוניינים להפוך לחשובים בחלל עצמו.

אז למה דווקא גופי תאורה למשרד?

תאורה חסכונית

תפעול המשרד והעלויות הכרוכות בכך הן גבוהות מאוד ולכן מומלץ לבחור תאורה חסכונית ככל שאפשר שתספק פתרון יעיל. כידוע, גופי תאורה עם נורות לד הן חסכוניות באופן משמעותי, תאורת לד תצרוך עבורכם כעשירית מתאורת לד רגילה מה שאומר ששימוש בה ל- 10 שעות עבודה ביום יעלה כמו שעת עבודה של נורות רגילות. אם נחשב את הנתונים האלה ונכפיל בשנים נגיע ללא מעט כסף שייחסך עבור העסק. כמו כן, תאורת לד תספק פי 5 שעות עבודה בהשוואה לתאורה רגילה וכך לא תצטרכו להחליף נורות שיחסכו כסף רב.

פרט נוסף וחשוב הוא שתאורת לד טובה לעובדים. היא לא רק חסכונית, אלא גם בריאה, לא מכילה חומרים רעילים, לא מרצדת ולא פולטת קרני אור. דבר שישמור על בריאות העובדים ובעיקר ישאיר אותם ערניים וחיוניים.

סביבת עבודה ירוקה

אם חיסכון בעלויות חשמל חשוב לכם ועל הדרך תדעו שגם תועילו בתרומתכם לאיכות הסביבה הרי שהרווח הוא כפול. דעו שתאורת לד למשרד היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. כמו שאמרנו לפני: צריכת חשמל נמוכה תגרום לעלויות נמוכות בהוצאות החשמל וגם הפחתה בפליטה של פחמן דרך מפעלי הייצור של חברת החשמל ואינה עשויה מחומרים מסוכנים ומכילה כספית כמו בנורות הפלורסנט. תכונה נוספת ומעניינת היא שנורת הלד מאריכה חיים ולכן מפחיתה את כמות הזבל שנזרק כתוצאה מהחלפה של נורות, ובכך התועלת לאיכות הסביבה היא עצומה.

לסיכום

במקרים שבהם נפגשים כוחות של חיסכון ויעילות עם תועלת לעולם שבו אנו חיים אנו פוגשים מתכון מנצח, ולכן תאורת לד למשרד היא התשובה הנכונה ביותר. בתחילת דרכה המחירים היו גבוהים, אך אט אט המוצר הסתגל ונטמע בתוך השוק מה שהשאיר אותנו כאחראים על היכולת שלנו לשנות הרגלים ולתת לדברים טובים באמת מקום.

לייעוץ והזמנות נשמח לשוחח אתכם בטלפון: 039739730.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?