מחפשים תאורה חסכונית לעסקים? הגעתם למקום הנכון. בחנות האתר של "לומינס" תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה מעוצבים, חסכוניים ואיכותיים במיוחד. עכשיו במחירי מבצע אטרקטיביים ומשלוח מהיר עד אליכם. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

 

תאורה עסקית

כמעט ואין עסק שלא עושה בהם שימוש, אך לא כולם מייחסים לגופי התאורה את הכבוד הראוי להם. גופי התאורה, אשר מעניקים לנו אור ומאפשרים לנו להמשיך ולתפעל את העסק שלנו בצורה נוחה, הם מוצר חשמלי אשר בחירה נבונה שלו עשויה להבטיח לכם מבחר של יתרונות חשובים ומעל הכל חיסכון כלכלי משמעותי. בחירה טובה של גוף תאורה תספק לכם גם תאורה איכותית, פיזור אור מיטבי ושעות עבודה רבות ללא הצורך בהחלפה תדירה של המנורה.

 

התכונות של גוף מנצח

בנוסף להיותו של גוף התאורה חסכוני, מומלץ לקחת בחשבון מספר נוסף של פרמטרים אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים כי בחרתם נכון:

  • פיזור אור – בחירת גוף התאורה מצריך גם תכנון מקדים של כמות הפריטים אותם תקנו והמיקומים השונים בהם תבחרו למקם אותם. יש לשים לב כי לכל גוף תאורה פיזור אור מעט שונה כאשר בחירה נכונה של גוף התאורה תספק לכם פיזור אור מיטבי ויכולת למקסם את העבודה בחלל.
  • עמידות – את פרמטר העמידות ניתן לחלק לשניים. ראשית ישנה העמידות של הנורה עצמה, נורה איכותית עשויה לספק לכם בין 30,000-50,000 שעות עבודה. ושנית ישנו גוף התאורה עצמו, כאשר בחירה של גוף תאורה העשוי מחומרים חזקים ובאיכות הרכבה משובחת יאפשר לכם ליהנות מהמוצר למשך שנים ארוכות וללא הצורך בהחלפה תדירה
  • חיסכון חשמלי – כאמור, מידת החיסכון החשמלי שגוף התאורה מסוגל לספק לכם זהו אולי הפרמטר החשוב ביותר כאשר מדובר בגופי תאורה המיועדים לפעילות ממשוכת. כיום, קיימים סוגי נורות חסכוניות במיוחד אשר מסוגלות להתברג לכל גוף תאורה סטנדרטי.

 

המנורות החסכוניות של "לומינס"

אנו בלומינס מתמחים בגופי תאורה מעוצבים ואיכותיים. כאשר אנו בוחרים בגוף תאורה אנו מוודאים כי הוא עומד בסטנדרט האיכות הגבוהה ביותר אותו אנו רוצים להעניק לציבור הלקוחות שלנו. בקטלוג שלנו תוכלו למצוא:

  • מנורות צמודות תקרה
  • שקועי תקרה ופאנלים
  • צמודי קיר
  • ועוד

את רשימת המוצרים המלאה תוכלו למצוא באתר וליהנות גם מקטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות נוחה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה, מחירי מבצע משתלמים ומשלוח מהיר עד אליכם או לפתח העסק שלכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו ואנו נשמח לייעץ, להכווין ולסייע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.

 

צרו קשר

לומינס היא רשת השיווק לגופי תאורה מובילה בישראל. עבורנו הקשר ההדוק עם הלקוחות הוא אבן היסוד של החנות. לפרטים נוספים וקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות חייגו: 03-9739730.

גופי תאורה מעוצבים

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?