חדר השינה הוא אולי החדר האינטימי והפרטי ביותר שישנו ברחבי הבית, לכן, תאורת חדר השינה צריכה להיות בהתאם. לפניכם מדריך שהרכיבו מומחי התאורה של "לומינס", אשר יעזור לכם לצלוח את המסע המפרך של מציאת גוף תאורה לחדר שינה. כיצד לתכנן נכון את התאורה, באיזו גוף תאורה לבחור והיכן תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה מעוצבים ואיכותיים? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

 

תאורה לחדר שינה – הורים, ילדים וטף

מלבד דירות סטודיו או דירות סטודנטים צפופות, אין בית שאינו כולל חלל ייעודי לשינה ולרוב ישנם מספר חללים שכאלה. חדר השינה הוא לא רק החדר בו אנו ישנים, גם החדר בו נבלה את פרק הזמן הארוך ביותר ביממה ולכן חשוב לעצב אותו בצורה נעימה. גם במיקום של מנורות מעל המיטה או תאורה ליד המיטה רצוי לבחור בגופים אשר יספקו לנו תאורה רכה וחמימה. כיום, ישנם סוגים רבים של גופים בעיצובים שונים המבוססים על נורות שונות, וריבוי האופציות עשוי דווקא להקשות על מלאכת הבחירה הנכונה.

 

תכנון תאורה לחדר השינה

השלב הראשון במציאת גוף התאורה שלכם יהיה לתכנן היטב את התאורה מבחינת סוג הגוף, מיקום שלו בחדר וכמות הגופים שתרצו למקם:

  • סוג הגוף – בבחירת סוג גוף התאורה אתם בוחרים את הסגנון העיצובי שלו ואת הנורה עלייה תבוסס הפעלתו. בחירת העיצוב צריך להיות בהתאם לעיצוב יתר חלל חדר השינה ורצוי לבחור בגוף המשתלב באופן טבעי בעיצוב ותורם ליצירת תמונה עיצובית שלמה. סוג הנורה חשוב גם הוא כאשר רצוי לבחור בנורה חסכונית אשר הפעלתה אינה צורכת חשמל רב.
  • מספר הגופים – מספר הגופים בהם תעשו שימוש ישפיע באופן ישיר על רמת האור שתהה בחדר. בנוסף מספר גופי תאורה שונים בחדר יאפשר לכם לעבור לכמה מצבי תאורה שונים כמו תאורה לצורך קריאה או תאורת יום רגילה.
  • מיקום הגופים – בהתאם לסעיף הקודם, לאחר שבחרתם כמה גופי תאורה תרצו, יש לבחור את המיקום הרצוי של כל גוף. ניתן למקם מנורות לשידה בחדר השינה, תאורת לד לחדר השינה, ספוטים לחדר השינה ועוד.

 

סוג הנורה

אומנם גופי התאורה של חדר השינה נותרים כבויים למשך מרבים שעות היום או הלילה, אך בכל זאת מומלץ לבחור בנורות שהפעלתן חסכונית בחשמל מה שמביא גם לחיסכון כספי. כיום ניתן לרכוש נורות לד חסכוניות המסוגלות להפיק אור למשך 30,000-50,000 שעות עבודה. נורות הלד ניתנות לשימוש כמעט בכל סוג ודגם של גוף תאורה ובאלומת אור בגוון לבן, צהוב ועוד. אנו ממליצים מאוד לעשות שימוש בנורות לד בעיקר בשל העלות הנמוכה שלהן, שעות האור הרבות שהן מספקות והחיסכון החשמלי הגדול שהן מבטיחות המגולם לבסוף בחיסכון כספי ניכר.

 

סוגי המנורות שלנו

בקטלוג האתר של "לומינס" תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה באיכות ייצור גבוהה ומחירים משתלמים. כל גופי התאורה שבחנות נבחרו בקפידה ונבחנו לעומק על מנת לוודא כי הם אכן עומדים בסטנדרט אותו אנו רוצים להעניק לציבור הלקוחות שלנו. בין היתר תוכלו לבצע רכישה של:

  • תאורה תלויה לחדר השינה
  • ספוטים לחדר השינה
  • תאורת לד לחדר השינה
  • גופים צמודי תקרה
  • גופים שקועי תקרה
  • ועוד

מגוון הנורות הרחב מאפשר לכם לבחור בנורה המועדפת עליכם ולהתאים אותה בצורה אופטימאלית לעיצוב של יתר חלל חדר השינה או בהלימה לרוח העיצובית של יתר חדרי הבית.

 

רכישה מקוונת – משלוח מהיר

כל גופי התאורה שלנו, כולל אלו המתאימים במיוחד לחדר השינה, זמינים לרכישה ישירה מאתר החנות. באתר תמצאו קטלוג מוצאים מפורט וקל לניווט, מערכת הזמנות פשוטה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה למקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצר וכמובן – מחירים אטרקטיביים המבטיחים לכם עסקה משתלמת במיוחד. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח לייעץ, להכווין ולסייע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.

 

צרו קשר

"לומינס" היא חברה לשיווק גופי תאורה מהמובילות בארץ. אנו גאים לספק לציבור הישראלי מוצרים איכותיים במחירים שווים לכל כיס. בנוסף לרכישה המקוונת תוכלו לפקוד את הסניף הפיזי שלנו שם תפגשו בצוות המוכרים המנוסים והמנומסים שלנו. לשיחה עם נציג וקבלת פרטים נוספים חייגו: 03-9739730.

תאורה לחדר שינה

 

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?