מנורת הלד היא המנורה בעלת שילוב היתרונות הטובים ביותר, חסכונית, מאירה באופן עומצתי ובעלת שעות עבודה רבות, הרבה מעל הממוצע של שאר המנורות כמו מנורת הליבון או מנורת הפלורסנט. בעבר שמשה מנורת הלד בעיקר לתעשייה ולטכנולוגיה, אך כיום בעזרת גופי תאורה מבוססי לד נפוצים כמעט בכל בית. מה הוא גוף התאורה האידיאלי, כיצד ניתן להתאים אותו לכל חלל או חדר ואיפה למצוא את גופי התאורה הטובים ביותר? התשובות לפניכם. 

 

יתרונות תאורת לד

נורות לד נפוצות כבר שנים בתעשייה, בשל תכונות של צריכת חשמל נמוכה ופליטת חום נמוכה הן אידיאליות לשילוב במכשירי חשמל כנורות חיווי או כתאורת צג. אך גם בתור גוף תאורה לבית, למשרד או לכל חלל גדול, השימוש בנורות לד הוא בבחינת שימוש מנצח. היתרונות של נורות לד הם מרובים:

·         חיסכון – נורות לד חסכוניות מאוד בעת הפעלתן ולכן גם בשימוש ארוך טווח או שימוש מרובה הן אינן צורכות חשמל רב

·         שעות עבודה – נורות לד מספקת בממוצע בין 30,000-50,000 שעות עבודה, הרבה מעל הממוצע של יתר פתרונות התאורה

·         עמידות ואחזקה זולה – בניגוד לרגישות ולעדינות של נורות מסוימות, נורות הלד עמידות באופן יחסי לטלטלות או חבטות ואינם יוצאות מכלל תפקוד בקלות. בנוסף הן מצריכות אחזקה נמוכה ביותר ופעמים רבות התקנה שלהן היא בגדר "התקן ושכח"

 

פאנל לד – גוף התאורה האידיאלי

אחת הדרכים הטובות ביותר לשילוב נכון של גוף תאורה המבוסס על נורת לד הוא פאנל לד. פאנל המכיל מספר של נורות לד ומספק עוצמת תאורה חזקה במיוחד אך ניתן לוויסות והתאמה לצורך השימוש. הפאנלים מגיעים במגוון של דרכים וצורות כאשר ניתן לרכוש פאנל לד צמוד תקרה, פאנל צמוד קיר. ובנוסף פאנל שקוע אשר נטמע בתוך הקיר או התקרה ומספק תוצאה אסטטית במיוחד, כאשר ניתן לקבל גם פאנל לד שקוע עגול, ובכך להתאים בצורה מושלמת את גוף התאורה לעיצוב החלל. בפאנלים מגיע כ- פאנל לד 60×60 בגודל אחיד וסטנדרטי לשימוש בתקרה אקוסטית או גבס.

 

התאמה של הפאנלים לחלל

ריבוי הסוגים השונים של הפאנלים מקל על מלאכת ההתאמה של גוף התאורה לחדר או לחלק בבית אותו רוצים להאיר. אך משימת ההתאמה היא משימה שאין להקל בא ראש, התאמה לא נכונה של גוף התאורה עשויה לגרום לבזבוז כסף, לעוגמת נפש ולבזבוז זמן מיותר. לכן, בבחירת גוף התאורה יש להתחשב בכל הפרמטרים הנדרשים כמו: החלל אותו רוצים להאיר, מגבלות המקום, מספר גופי התאורה בהם רוצים לעשות שימוש ועוד. לאחר מכן, יש להתאים ולבחור את גוף התאורה הנכון לפי הבחירה העיצובית, עוצמת האור הנדרשת וכמובן מגבלת התקציב הניתן.

 

לומינס – פתרונות תאורה

לומינס היא רשת המספקת גופי תאורה לשוק הפרטי ולשוק במוסדי, החזון אותו חרטה החברה על דגלה הוא הארת העולם במנורות הטובות ביותר, הן מבחינת איכות המנורה והן מבחינת שימוש בנורות חסכוניות הצורכות מעט חשמל ושומרות על כדור הארץ. באתר החנות תמצאו מגוון של גופי תאורה מסוג פנל לד ועוד מגוון רחב של פתרונות תאורה לבית, לחצר ולמשרד. הזמינו  עוד היום גוף תאורה הישר מהאתר ותיהנו מהנחות ומבצעים אקסקלוסיביים או צרו קשר דרך הטלפון או וואטס אפ 03-9739730 לשיחת ייעוץ עם מומחי התאורה שלנו.

פאנל לד

 

תגובה אחת על הפוסט “פאנל לד – האור בקצה המנורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?