בשנים האחרונות הולכת וגוברת התפיסה לפייה חלל עבודה מעוצב ונעים מעלה את יעילות העבודה ותורם לתחושה טובה בקרב העובדים. נדבך חשוב בעיצוב החלל הוא גופי התאורה בהם עושים שימוש על מנת להאיר את המשרד. גוף תאורה טוב יפיק תאורה מיטבית לעבודה, יהיה עמיד לאורך זמן ולא יצריך תחזוקה תכופה וכמובן יהיה מעוצב לפי סגנון העיצוב של כלל המשרד. איך מוצאים את גוף התאורה האידיאלי עבור המשרד שלכם? התשובה במאמר הבא.

 

תאורה למשרד – האתגר המשרדי

התאמה של תאורה מעוצבת למשרד היא קריטית על מנת לאפשר עבודה נכונה ובריאה עבור העובדים או לקוחות המשרד. מאחר ורוב חללי העבודה הם גדולים, הארה מיטבית שלהם היא אתגר שאין להקל בו ראש. פעמים רבות בבחירת תאורה לא נכונה או מיקום לקוי של גוף התאורה, נותרים חלקים של המשרד חשוכים או מוארים באופן חלקי ובכך עשויה להיגרם סכנה בריאותית עבור העובדים, התפוקה עלולה לרדת ולעיתים יכולה להיגרם סכנה בטיחותית של ממש. לכן בחירת התאורה עבור המשרד צריכה להיעשות בצורה נכונה ומדויקת.

 

איך בוחרים גוף תאורה למשרד

ראשית יש לבחור את סוג המנורה בו ייעשה שימוש. ישנם סוגים רבים של נורות תאורה ולכל סוג תכונות שונות ויתרונות שונים אשר עשויים להתאים יותר או פחות עבור משרדכם. רצוי כי מנורת משרד תציג תכונות של עמידות גבוהה על מנת שלא יהיה צורך לתחזוקה תכופה, תאורה חזקה ויציבה שתאפשר עבודה איכותית ונעימה וצריכת חשמל נמוכה שתוזיל את עלויות השימוש בתאורה שנותרת דלוקה למשך רוב שעות היום.

 

מנורות לד

מנורת הלד מגלמת בתוכה את כל היתרונות של מנורת משרד טובה. היא מספקת מספר מרשים של 30,000-50,000 אלף שעות עבודה בממוצע, לכן אינה דורשת החלפה תדירה. היא חסכונית ביותר בחשמל, ונחשבת לנורה החסכונית ביותר הקיימת כיום וניתן להשיג תאורת לד חזקה ואיכותית, שיעילה  גם בהארה של חללים גדולים. לכן שימוש בגופי תאורה המבוססים על נורות לד עשויים להתאים למרבית חללי העבודה והוות פתרון אידיאלי מבחינה כלכלית ומבחינה עיצובית.

 

תאורה מעוצבת למשרד

תכונה חשובה נוספת בבחירת גוף התאורה היא המבנה העיצובי שלה, והתאמה לסגנון העיצובי של חלל העבודה. גוף תאורה מעוצב עשוי לתרום לתחושה נעימה במשרד והגביר את הרושם שהוא מייצר על לקוחות פוטנציאליים או שותפים. בחנות של "לומינס שופ" תוכלו למצוא מגוון עצום של גופי תאורה למשרד, בין היתר:

  • גופי תאורה שקועים מרובעים – עם מסגרת, ללא מסגרת – לתקרה אקוסטית
  • גופי תאורה עגולים – שקועים, לתקרה אקוסטית ולגבס
  • גוף תאורה שקוע COB – מתכוונן

כל גופי התאורה של לומינס מבססים על נורות לד, מה שמבטיח גוף תאורה עמיד וחזק לאורך זמן, תאורה יציבה ויעילה וחיסכון כלכלי משמעותי לאורך זמן.

 

גופי תאורה למשרד – מחירים

באתר המקוון של "לומינס שופ" תוכלו לשוטט בקלות בקטלוג המוצרים ולבצע רכישה מהירה של תאורה המתאימה לצרכים שלכם. בנוסף תיהנו מהנחות ומבצעים אקסקלוסיביים החל מ-8% הנחה ועד ל-33%. "לומינס שופ" מובילים את שוק התאורה בארץ ואנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו, ניתן ליצור קשר דרך האתר או בעזרת מספר הטלפון: 03-9739730.

לקטלוג של נורות משרד מעוצבות לחצו כאן >>>

תאורה מעוצבת למשרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

פתח צ'ט
הי... צריך עזרה?
הי... איך אפשר לעזור?